Backoffice assistant (m/v)

Aureum Vastgoed acquireert projecten voor een selecte groep investeerders en beleggingsfondsen. Wij richten ons hierbij op investeringsmogelijkheden in zowel de residentiële – als bedrijfsonroerendgoed sector. We beschikken over een effectief team met korte lijnen, zijn ondernemend en groeien snel. Daarom zijn we per direct op zoek naar een Backoffice assistant (m/v) die ons team komt versterken.

De functie

Als Backoffice Assistant heb je een veelzijdige functie binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen en stroomlijnen van onze interne operations en outbound marketing acties, zodat een optimaal resultaat behaald kan worden voor onze organisatie, partners en klanten.

Je werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • Het ontsluiten en bewerken van uitgebreide data(sets)
  • Het verzorgen van direct mail campagnes
  • Het ondersteunen en mede-optimaliseren van interne procedures
  • Het uitvoeren van (overige) administratieve taken

Wij zijn op zoek naar een gedreven collega met de volgende competenties:

  • Je kunt goed zelfstandig werken en toont initiatief
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en stelt de juiste prioriteiten
  • Je bent administratief en analytisch goed onderlegd
  • Je hebt een uitstekende beheersing van Excel
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris
  • Een moderne werkplek in het Scheepvaartkwartier te Rotterdam
  • Een team van enthousiaste en ervaren professionals
  • Een opleiding om je vastgoedkennis mee uit te breiden

Heb jij de ambitie om samen met jouw collega’s Aureum Vastgoed verder uit te bouwen tot een succesvolle onderneming? Vul dan het sollicitatieformulier in. Bij wederzijdse interesse nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek.

Soort dienstverband: vast 32 uur p/week.

Solliciteer voor deze functie

Voeg hieronder je Curriculum Vitae toe